۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

طرح ترور آیت الله خامنه‌ای یا دکتر احمدی‌نژاد

چهارشنبه چهاردهم مرداد 1388
طرح ترور آیت الله خامنه‌ای یا دکتر احمدی‌نژاد

بر اساس سنت منطقی حاکم بر روابط حزب الله و حزب الشیطان در طول تاریخ بشر، همواره شیاطین برای نابودی حزب الله از سه حربه ترور شخص، شخصیت و شاخص‌های گفتمان الهی استفاده کرده‌اند. ترور شخص هابیل و انبیا و نخبگان الهی را می‌توان در سرتاسر تاریخ عمگنانه به تماشا نشست. شیاطین هرگز دست از ترور شخص رهبران الهی و بازوهای آنان فارغ نبوده‌اند، مگر اینکه مطمئن شوند با ترور شخصیت یا شاخص‌های گفتمان دین خدا قطعا می‌توانند با هزینه کمتر به نتیجه برسند.
انقلاب اسلامی ما هم استثنا نیست. و شیاطین با کوله‌باری از تجربه در ترور حرکت 124 هزار فرستاده خدا، از طریق ترور شخص، شخصیت یا شاخص‌های گفتمان دین‌شان، به جنگ این نظام الهی آمده‌اند. ترور شخص در دستور کارشان بود‌ه است، ترور شخصیت هم در دستور بوده است، نهایتا ضمن به کار گیری استراتژی مرکبی از تمام ترورها، به کارآمدی تعیین کننده ترور شاخص‌ها ایمان آوردند و الحق و والانصاف موفق هم بودند. کاربست این تدبیر به قدری مسلم بود که فقط اتفاقی شبیه معجزه می‌توانست جلوی قهقهرا و ارتجاع گام به گام انقلاب و تحقق استراتژی قورباغه را بگیرد. اما در کمال ناباوری و برخلاف تمام محاسبات بشری، به فرموده مقام معظم رهبری این معجزه در دو گام پی‌در‌پی رخ داد:
رهبر فرزانه انقلاب ۴ شهریور 86: اين براى انقلاب ما يك پديده معجزآسا و بى‏نظير است كه ما امروز همان شعارهايى را مى‏دهيم و همان اصول و مبانى‏اى را براى خودمان برنامه‏ى عمل قرار داده‏ايم كه در اول انقلاب همانها اعلام شده بود. رهبر فرزانه انقلاب، 24 خرداد 88: "حقيقتاً يك دست اعجازآفرين الهي پشت اين انتخابات بود!"
وقتی با گذشت 30 سال از ابر‌برنامه‌‌های پیچیده تروریستی دشمنان داخلی و خارجی نظام، شیاطین نتوانستند به چیزی برسند که در انقلاب اسلامی پیامبر خاتم پس از 23 به آن دست یافتند، چه خواهند کرد؟
مدیریت معجزه‌گون ولی‌امر و همراهی بی‌نظیر پارسیان پارسا، نتیجه‌ای فراتر از حرکت انبیاء ایجاد کرد، نه به دلیل رهبری برتر، بلکه به دلیل ضرب رهبری در عظمت ابرمردم تاریخ آفرینش.
کاملا واضح است که دیگر نه ترور شخصیت کاربرد دارد نه ترور شاخص‌ها. تنها راه، ایجاد ناامنی داخلی و خارجی برای استتار طرح ترور شخص رهبری یا احمدی‌نژاد1 است، کسی که حقا ترمیناتور طرح ترور شاخص‌ها بوده است و خصوصیات جوهری انقلاب را احیا کرد. به نظر می رسد هدف اصلی طراحی آشوبها از سوی شیاطین خارجی و بازیگران یا بازیخوردگان اذناب داخلی؛ و مساله حمله اسرائیل، استتار طرح ترور رهبری یا بازوی شجاع و هوشمند وی است. علاوه بر این این سنت قطعی و معقول حاکم بر اندیشه بشر در طول تاریخ،که مارا به این تیجه گزیر می‌کند، می‌توان به شواهدی از سوی ایکس و کمیته ایکس در این راستا اشاره کرد:
1. علت تروریستی معرفی کردن حادثه مجروحیت هاشمی چیست؟
2. علت استتتار کمیته ایکس – منافقین اصلی- که عوامل واقعی ترور آیت‌الله خامنه‌ای بوده‌اند در پشت سر منافقین اسم و رسم دار چیست؟
3. مگر کمیته ایکس پشتشان به چه کسی گرم بوده ‌است که پس ترور رجایی، پرونده‌شان بنا به مصالحی از سوی امام "فعلا" - اما انگار برای همیشه- متوقف می‌شود؟
4. چرا کمیته ایکس با گردن کلفتی خون اسدالله لاجوردی را که پیگیر پرونده ترور رجایی بود، آروغ می‌زنند؟ این ایکس کیست که این گونه کمیته‌اش را پشتیبانی می‌کند و از رهبری هم - بنا به همان مصالحی که امام هم در توقف پرونده شهادت رجایی دیده بود- کاری ساخته نیست؟ یعنی علا رهبری در این مساله قدرت إعمال رهبری ندارد؛ یعنی رهبری در این مدت عملا واتیکانیزه شده بوده است.؛ یعنی همان حرف دختر رفسنجانی که "خامنه‌ای کی رهبر بوده است؟"
5. رجانیوز، 17 خرداد 1388: بهزاد نبوی اعلام کرد: اگر احمدی‌نژاد انتخاب شود از ایران می‌روم! آیا این حرف ربطی به از ایران رفتن کشمیری – دوست بهزاد نبوی، مجری ترور رجایی و از افراد جناب ایکس - دارد؟ 6. چرا هاشمی سالها پس از حذف شورای رهبری از قانون اساسی به دستور امام و رای مردم، دوباره در سال 83 آن را نبش قبر می‌کند؟ آیا خبری بوده است؟

7. آیا این اظهار نظر هاشمی معنای خاصی دارد: امروز داستان و شيوه كار ما براي تعيين رهبري روشن است و دستمان از نيروهاي با صلاحيت نيز خالي نيست. ۲۰ بهمن ۱۳۸۵
8. چنین می‌گویند که زنی یهودی دو سه سال پیش، پیامبر خدا را مسموم کرده است و اینک ایشان به شهادت رسیده‌اند. آیا شایعه فوت رهبری، در دیماه 85 ربطی به مسائل مطرح شده در دو سال پیش دارد؟
9. آیا مایکل لدین عضو برجسته موسسه معتبر امریکن‌اینترپرایز حیثیت خود و موسسه متبوعش را به یک دروغ آشکار می‌فروشد؟ آیا خائنانی که اطلاعات بیماری رهبری را در اختیار لدین گذاشتند، و نامشان هم در مطبوعات ذکر شد، از چیزی خبر داشتند یا حیثیتشان را به دروغ پیوند زده بودند؟ آیا ایکس یا کمیته‌اش ویروسی ناشناخته به بدن رهبری وارد کرده بودند و می‌دانستند که کار خود را خواهد کرد، یا آدم‌های مهمی جبهه اصلاحات، حیثیت سیاسی، اجتماعی و امنیتی خود را الله بختکی به حراج گذاشته بودند؟ ویروسی با علائم مشابه سرماخوردگی!
10. خبرگزاری فارس، 4 بهمن 85: البته روشن است كه شخصيت‌هايي حتي در طراز رهبري انقلاب نيز همچون همه مردم ممكن است دچار عارضه‌اي يا كسالتي شوند. كما اينكه آيت‌الله خامنه‌آي نيز مدتي است دچار سرماخوردگي نسبتاً شديد شده‌اند كه آثار آن در صداي ايشان در آخرين ديدار نيز نمايان بود و به همين خاطر مقداري از برنامه هاي ايشان با توصيه پزشكان كاسته شد.
7. شاید این سخن رهبری در آغاز جلسه ۲۶ خرداد ۸۸، اتفاقی و الکی باشد، شاید هم جدی و ارائه یک کد باشد: بسم‏اللَّه‏الرّحمن‏الرّحيم. من اول بايد عذرخواهى كنم از اينكه با صداى گرفته با دوستان صحبت ميكنم. دو سه روزى است كه بر اثر سرماخوردگى يا هر چيز ديگر، صداى من گرفته است.
9. آیا ناله سوزان نائب امام عصر دز نماز جمعه تاریخی، خطاب به مولای‌مان عج و "از سرده خرده جان سخت دلیرانه گذشت"‌ن‌شان ، برای خالی از عریضه نبودن نماز‌جمعه بوده است یا تهدیدی تروریستی در کار بوده است؟ چرا نیروهای امنیتی از همان آغاز اعضای اصلی کمیته ایکس را به جز برخی آقازاده‌ها دستگیر می‌کند؟ آیا ایکس و کمیته ایکس برنامه‌ای مستتر در آشوبها داشته‌اند؟
10 آیا براستی عطریانفر متنبه شده است، یا مساله آنقدر بیخ پیدا کرده است که از شدت وحشت از عواقب آن، اینگونه شده است؟ چرا ایکس دیگر از کمیته‌اش حمایت نمی‌کند؟
11. کسانیکه آخرت ندارند و در امتحان انتخابات با تمام ارفاقی که رهبر عزیز در حقشان روا داشت باز هم مردود شده، سقوط کردند، اگر خودتان باشید چه خواهید کرد؟ به ویژه که به قدرتهای خارجی دلخوش باشند.
تنها راه ایکس و کمیته ایکس- هر کس هستند – ترور رهبری یا احمدی نژاد است. یادمان نرود که ترور پیامبر اکرم از سوی اطرافیان درجه یک ایشان صورت گرفت! این یک فرضیه است.
1. خبرگزاری فارس، 26 تیر 88: وزير اطلاعات در همايش سراسري مسئولان هيئت‌هاي رزمندگان اسلام گفت: رژيم صهيونيستي براي اقدام به ترور آقاي احمدي‌نژاد با گروهك منافقين در حاشيه شرم الشيخ در مصر و در پاريس ملاقات‌هايي كرده بودند.
با هاشمی؛ عامل تاخیر در ظهور امام مستضعفان بروزم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر